lørdag 21. august 2010

Aaah

Nå er jeg endelig ferdig med en lang sommer med utrolig masse jobbing. Jeg skal bare spise frokost, ta oppvasken, pakke ferdig og kaste søpla, så er jeg klar for Italia :D Ser virkelig fram til en hel uke med (forhåpentligvis) mye avslapping. Og jeg vet jeg fortjener det :)

Festen i går var forresten veldig morsom, men det er vanligvis fester hvor mange språknerder er til stede ;) Jeg kom ned til sentrum rett før nattbussen skulle gå (nattbussen er forresten gratis i Oslo nå. Det er helt fantastisk! Flere byer burde innføre dette - tenk så mange krangler og sure folk og vekslepenger sjåførene slipper å tenke på!). Hadde ingen aning på busstidene, så der var jeg heldig.

Drakk ikke så mye, synes jeg selv, men det gikk litt rundt oppi hodet mitt da jeg kom hjem. Etter at jeg har drukket, sover jeg vanligvis ikke så mye om natta, så jeg våknet etter fem timers søvn. Kanskje jeg bare var nervøs for å forsove meg? Drar hjemmefra rundt halv to, og flybussen går litt før to fra Grorud.

Vi flyr til Nice på sørkysten av Frankrike og tar leiebil til Calosso i Italia, så vi er neppe framme før midnatt.

Nei, nå venter oppvask, ompakking fra stor koffert til ryggsekk og frokost.

1 kommentar:

Anita sa...

Goood tur snuppa, kos deg masse på ferie - fordi du fortjener det :)