torsdag 27. mai 2010

Nye ting ... igjen

Var hos fysioterapeuten i går, og etterpå gikk jeg innom en butikk i samme bygget hvor de selger store klær. Det var litt kjerringaktig, men jeg fant en fin, knallgrønn topp med mønster (satt ned fra 998,- til 300,-). Jeg pleier vanligvis ikke å kjøpe ting med for mye farger eller mønster, men jeg synes denne var ganske søt :)



Toppen er litt blassere på bildet enn i virkeligheten.

La også merke til en skikkelig kul, lilla veske, og spurte hva den kostet. Han visste ikke, men trodde det var 598,- eller 698,-. Jeg tok ned veska for å se på den, og da så han på lappen. Det sto 230,-, men det var innkjøpsprisen deres. Derfor gikk han og sjekket en annen veske (lik, bare annen farge - veskene var spredt rundt blant klærne). Den kostet 598,-, men han sa at jeg kunne få den for 500,-. Så tenkte han seg om et par sekunder, og sa at jeg kunne få den for 230,- :p



Det er to romslige rom i veska, så jeg har plass til all driten min. Veska er mørkere i virkeligheten og ikke fullt så shiny, det bare ble sånn med blitsen. Jeg synes forøvrig den ikke ser så stor ut på bildet, sannsynligvis på grunn av armen min. Men den er stor nok, akkurat rett størrelse :)

Og når vi snakker om nye ting: Snart skal jeg endelig få kjøpt meg ny mobil. Det begynner å bli lenge siden jeg fikk melding om at jeg fikk penger tilbake for mobilen som var inne til rep. tre ganger, men jeg har ikke kjøpt meg ny mobil fordi jeg venter på denne. Ifølge Expert skal Mini komme i dag mens Mini Pro skal komme neste uke, og det er den jeg helst vil ha (rød).

Hadde litt mer penger på kontoen enn jeg regnet med, og betalte derfor fotokurset fra lønnskontoen i stedet for sparekontoen, som jeg hadde tenkt. Så noen dager senere at det var fordi jeg hadde fått tilbakebetalt for den gamle mobilen, så da har jeg plutselig ikke så mye likevel :p Jaja, jeg fikk i det minste tilbake 3067,-, og må ut med litt mindre for Mini Pro (ca. 2600,- i enkelte nettbutikker).

3 kommentarer:

Anita sa...

Æ å vil ha ny telefoooon!

Silje sa...

Kjøpte ikke du nylig ny mobil?

Anita sa...

Nei, det er jo snart et år siden!