onsdag 18. november 2009

Hjertet mitt blør

Jeg har lenge tenkt på å selge sko jeg ikke bruker (pga. feil størrelse eller fordi jeg ikke bruker dem). La ut annonse på finn, og i dag solgte jeg støvlettene. I morgen forsvinner de svarte sandalene, og hjertet mitt blør!

De er verdens fineste sko, men siden jeg kjøpte dem en av de siste dagene i USA, var føttene mine hovnet opp. Det tenkte jeg ikke på, og kjøpte for store. Jeg brukte dem på Halloween, men fant ut at jeg ikke kunne gå med dem fordi føttene skled, og jeg endte opp med digre vannblemmer. Jeg får tenke på at jeg i det minste får noen hundrelapper, for jeg hadde ikke kunnet bruke skoene uansett. Jeg tror forresten jeg kunne fått mer for sandalene, for det er jo nesten umulig å få tak i brede, fine festsandaler i størrelse 43, men det er litt sent nå.

Jeg skulle egentlig legge ut tre par til, men det ene ga jeg til Fretex, ett par er rett og slett ikke av god nok kvalitet til å selge (har bare brukt dem en gang, men sålen inni er løs - de ble kjøpt på billig skobutikk i USA) og det siste paret tenkte jeg Maria eller Anita kunne få (de hvite som Anita brukte i barndåpen til Tiril). De er brukt en del, så jeg gir dem heller bort enn å selge dem for en hundrings.

5 kommentarer:

Anita sa...

Du har jo ikke så mange par sko ;) Og jeg tar gjerne de hvite dersom Maria ikke vil ha de :)

Silje sa...

Da kan du få dem når dere kommer :) Og hvis du eller dere har med mer enn bare håndbagaseje, kan dere veldig gjerne få ta med none julegaver nordover også!

Anita sa...

Mener vi skal fly med SAS, så jeg kan sikkert ta med den store kofferten min :)

Silje sa...

Så bra :) Det er ikke så store eller tunge pakker, men jeg er jo ikke helt ferdig, så jeg vet ikke hvor mye jeg må ha med meg hjem.

3 uker igjen :O :D

Anita sa...

Ja, i morgen er det tre uke til vi kommer nedover :D