onsdag 5. november 2008

Piken i den røde kjolen

Jeg har lyst på nytt digitalkamera (sånn lite til å ha i veska), selv om jeg har et ganske nytt som jeg aldri bruker (Casio Exilim EX Z77). Så jeg la ut det etter å ha funnet et annet jeg vil ha (Nikon Coolpix L18). Jeg la det ut for 850,- med minnebrikke på 1GB, og fikk solgt det på 1-2-3, og fikk tilsammen seks henvendelser, de fleste på ca. en time. Skulle møte kjøperen i dag, og han kom til byen før meg, og satt dermed og ventet på meg. Fikk denne meldingen:

«...du har jo på deg rød kjole, så skal jo dette bli enkelt.»

Jeg lurte på hva i alle dager han snakket om, og sa jeg ikke var helt med.

«....du har ikke mer enn tiden og veien når du begynner kl 10. Du må jo bli nødt til å skifte før du begynner å siden du ikke hadde på deg kjolen.»

Begynte å lure på om han hadde funnet seg hore også på finn.no, og forvekslet numrene våre. Men det var visst bare han som prøvde å være morsom. Ha. Ha. *host*

Er passe trøtt, for jeg hadde valgvake med Tore, AJ og tre av deres venner. I fire-tiden var jeg helt i koma, og duppet visst av til slutt, men så fikk jeg i meg kaffe og Bailey's, og da var jeg våken igjen :)

Obama var ikke sikret seier før kl. 5 i morges, og så fikk vi med oss talen til McCain, så det nærmet seg seks innen jeg sovna. Var helt i koma da klokka ringte kl. åtte, så jeg sov en time til. Får se om jeg klarer å jobbe til kl. seks i kveld eller om jeg tar et par timer avspasering.

Ingen kommentarer: