mandag 7. juli 2008

Tyven tyven skal du hete ...

... for du stjal Anitas mobil. Ikke aner jeg hvem du er, og det gjør sikkert ikke lillesøs heller. Siden du er en vilt fremmed for meg, kommer du aldri til å lese dette innlegget, men jeg skriver det likevel. En mobiltelefon er ikke en plass hvor man bare lagrer telefonnummer, det er en adresseliste, et kamera, en spillmaskin, et sted hvor man lagrer meldinger man setter pris på å lese en kjip dag, en mp3-spiller og for mange enda mer.

Ikke bare stjal du mobilen til ei jente som ikke på noen måte fortjente det, du stjal også mobilen til ei som muligens har brukket armen i helga. Skamme seg. På vegne av en irritert storesøster, takk skal du faen meg ha!

1 kommentar:

Anita sa...

Hehe, du er nå litt søt er du :) Har ringt telenor, så nytt sim-kort kommer i løpet av uken. Så nå må jeg bare kjøpe meg ny tlf, regner med det blir en sånn som du har :)