lørdag 19. juli 2008

Dude! Sweet!

Det er lørdags kveld, og jeg er en av disse rare menneskene som ikke synes synd på meg selv bare fordi jeg sitter hjemme alene. Jeg er veldig, veldig sliten for tiden, for jeg har ikke sovd så mye de siste par ukene, og forrige helg pluss i natt lå jeg på luftmadrass hos Maja. Var tidlig oppe i dag, for Ioana og Eric, Ioanas 4-ish måneder gamle sønn er på besøk hos Maja i helga.

Har sett et par episoder av 30 Rock, men nå har jeg nettopp laget pizza (tips: pizzabunnene fra nå er skikkelig gode) og skal sette på Dude, Where's My Car? for det var den Maria valgte ut til meg ;)



Jeg trodde det var en utrolig dårlig film helt til Kristian, som jeg gikk i klasse med, fikk meg til å se den. Og jeg må innrømme, den er passe morsom :)

Her er et klipp fra filmen:

Ingen kommentarer: