fredag 27. juni 2014

Druknet katt

Ikke så lenge før jeg skulle gå fra jobb i går, begynte det å hølje og minutter før jeg skulle gå, begynte det å tordne og lyne. (Sånn går det når man jobber overtid.) Jeg tror det er noe av det verste uværet jeg har vært borti. Var fast bestemt på å gå hjem, regnet til tross, så sånn så jeg ut da jeg kom hjem i går. Og det fantes ikke en tørr millimeter på et eneste av klesplaggene mine. De har hengt til tørk siden i går ettermiddag, men var fortsatt søkkvåte i morges.


Måtte bare hoppe rett i dusjen før jeg kunne få i meg litt mat. Som smakte ekstra godt. Hadde satt på langkokeren før jeg gikk til jobb, så det var bare å dra kjøttet fra hverandre (pulled pork), steame mandarinpannekaker (eller hva de nå heter), rulle dem sammen som minitortillas og nyte maten :)



2 kommentarer:

S sa...

Fineste katta jeg hare sett <3

Silje sa...

Aaw, du, altså <3