fredag 2. mai 2014

Min vakre utsikt

Jeg bor kanskje rimelig sentralt i en litt skitten og støyete by, men hva gjør vel det når jeg våkner til denne utsikten hver dag?

Dette er utsikten fra soverommet mitt. Og om kvelden lyser det fra utelysene, sånn at jeg får min egen stjernehimmel :)

1. mai åpnes kolonihagen for vanlige folk, slik at vi kan rusle langs minigatene der. I går stakk jeg oppom Maja, og tok turen via kolonihagen. Det er ingen snarvei (men det tar ikke så mye lenger tid heller, maks ett minutt), men det er så koselig at det ikke gjør noe.


Et obligatorisk selfe

Skilt i ene hagen, og det peker mot  blant annet Røverkollen, som er på Romsås, Lyden av trengsel og New York - til høyre i Carl Bernerkrysset :p

Bildet av leiligheta mi fra platået i kolonihagen

Jeg synes faktisk det er en liten boost å våkne med denne utsikten, og ofte til fuglekvitter :)

Ingen kommentarer: