lørdag 10. august 2013

Sommerlektyre

Spiste middag med min kommende kollega i går, og fikk litt lett sommerlektyre ... Må komme meg igjennom faglitteratur, artikler, stortingsmeldinger og annen info om både faget og Ruter før jeg starter. Fikk også sjokolade, paraply, reflekser, ballonger og en velkomstbrosjyre ;)



Hadde også møte med Nordea i går, og jeg kan få 1,8 mill. i lån (men jeg vil ikke ha så mye) til god rente. Renta er imidlertid bare 0,5 % lavere enn hos DNB, hvor jeg allerede er totalkunde, så jeg får se om jeg orker å bytte bank for å spare en femtilapp i måneden. Han i Nordea skulle også droppe etableringsgebyret på 2000,-, og jeg kunne få 30 års nedbetaling til å begynne med (det er lettere å gå ned til 25 år senere, enn å gå opp til 30 år), noe jeg ikke vet om DNB kan tilby. Men om jeg slipper unna med f.eks. 1,6 i lån, skal det gå greit å ta det på 25 år.

Ingen kommentarer: