tirsdag 18. juni 2013

Ferietid

I morgen kl. 04.15 setter jeg og Maja oss på flybussen, og suser til Istanbul, hvor vi skal møte Haniffa. På torsdag (tror jeg) kommer Ioana, og så får vi forhåpentligvis noen fine dager - kokvarmen til tross :)

Var ute og gikk i byen i går ettermiddag, i 20-22 grader, og holdt på å renne bort. Det lover ikke godt, med tanke på at det er 25-30 grader i Istanbul :p Skal ha på meg langbukse når vi drar, men ellers har jeg bare med meg korte bukser og skjørt.

Begynte å pakke i den største kofferten, men jeg tror ikke jeg hadde klart å pakke den halvfull engang, så nå satser jeg på at et mindre koffert holder. Det blir ikke plass til noe særlig shopping. Det høres jo ganske økonomisk fornuftig ut!

Skulle ha fri hele uka, men backupen min ville gjerne at jeg skulle jobbe i går (noe jeg hadde sagt var mulig, om det ble masse for henne). Så tok to kunder kontakt og spurte om vi kunne ta et møte i dag. Den ene kunden kom fra Sverige og den andre fra Ålesund, og de var her kun i dag, så da sa jeg ja. Det ble nesten full dag på jobb, men da har jeg i det minste en fridag til gode :)

Nå skal jeg spise, dusje og komme meg av gårde til Maja. Det er best at vi drar sammen, så kan vi tvinge hverandre opp i natt :)

1 kommentar:

Anita sa...

God tur, og kos dere masse :) Så håper jeg på oppdatering her med masse bilder når dere er kommet vel hjem igjen. Og så håper jeg du kommer nordover en tur senere :)