onsdag 19. oktober 2011

Søte, snille totta mi :)

Jeg skulle ikke nordover i Annies dåp siden jeg ikke fant billige billetter. Men jammen om ikke Anita fant billett til 700,-, og til og med tilbød seg å betale halve billetten! Blir jo raskt en god del ekstra i flytog/-buss, men det får heller gå. Jeg gleder meg virkelig :)

I går bestilte jeg tur hjem til jul også. Jeg tar fly tidlig om morgenen 23. desember, og blir til 3. januar (men drar tidlig da også). Det blir godt med ferie.

Jeg har hele tre ferieuker igjen, så jeg tar en uke til jul og overfører to uker til neste år. Jeg har selvfølgelig ikke råd til lang reiseferie selv om jeg har mange uker å ta av, men man trenger ikke å reise og oppleve ting hele tiden. Det er like godt å bare slappe av. Jeg håper jeg får meg et par uker hjemme hos mamma, og at Maja også tar turen oppover :)

Skulle egentlig gått hjem fra jobb nå, men jeg sitter og venter på at noen filer vi skal oversette. 8 minutter til de er nedlastet. Og så må jeg konvertere og analysere ... Jaja, jeg liker ikke å ta t-banen i rushtrafikken uansett.

1 kommentar:

Anita sa...

Og nå er det ikke lenge igjen til dåpen, tiden går fort :)