torsdag 29. september 2011

Reunions all around

Hvis alt går etter planen (og det gjør det nok), kan jeg i morgen fullføre min tredje uke på rad uten overtid :D Det virker som om det er ganske rolig for tiden, så jeg har også hjulpet andre prosjektledere med prosjekter.

Vi skal ha høstfest klokka fem i morgen (mafiafest, altså vin og pizza). Jeg tror vi har hatt sommerfest, høstfest og julebord/årsfest hvert år. (Årsfest i januar i år erstattet julebord i fjor siden vi har en kollega som er Jehovas vitne, og det er i tillegg lettere å finne et bra sted i januar.) Jeg synes det er så koselig når de gjør sånt for de ansatte :)

Forrige fredag morgen fikk jeg melding fra Bergens-Elin om at hun og Janto skulle til Oslo på show den helga, og om vi kunne møtes. Jeg var akkurat på vei til jobb, med gymbag over skulderen. Jeg droppet den og gikk. Da fikk jeg melding om at de ikke kom før utpå ettermiddagen/kvelden, så da måtte jeg hjem og hente gymbagen igjen :p Jeg regnet med jeg måtte vente minst en time på dem siden de skulle sjekke inn, men jeg gikk for det første ganske sent på trening, og deretter satt jeg en stund i feil hotellobby og ventet. Jeg hadde forresten glemt å ta med rene sokker i bagen, så jeg stakk innom en skobutikk, hvor jeg lot som om jeg skulle prøve sko. Tok på meg (rene!) prøvestrømper, så meg litt om, og så gikk jeg igjen. Nød lærer naken kvinne å stjele ;)

På lørdag fikk jeg besøk av ei venninne jeg så vidt har sett på 2-3 år, selv om vi begge bor i Oslo, og på søndag møtte jeg ei som jeg og Maja ble kjent med i Australia, samt samboeren hennes. Jeg har ikke sett henne siden Australia, så det var koselig :) En skikkelig oppdateringshelg, og i helga blir det fest med venner, fire av dem fra Kristiansand :)

Ingen kommentarer: