mandag 16. mai 2011

Driftig sjukling

Våknet med vond hals og hodepine i dag, så jeg holder meg hjemme fra jobb. Klokka er ikke ett ennå, men jeg har allerede lest ferdig en bok, vasket klær, ryddet og vasket, kastet søppel, handlet mat, laget brød (med den gamle Electrolux-kjøkkenmaskinen vår) og lunsj (av grønnsaker som måtte brukes nå eller kastes) og tenkt at plenen trenger å klippes, men at det har regnet i dag sånn at jeg "dessverre" må vente til den ikke lenger er søkkvåt.

Jeg våknet i halv sju-tiden, men siden jeg var forholdsvis uthvilt, sovnet jeg ikke igjen (selv om jeg ble liggende en times tid å dra meg og spille på iPoden).

Både halsen og hodepinen begynner å bli bedre allerede :)

På lørdag deltok 15 kolleger på Holmenkollstafetten, mens jeg, en kollega og sjuåringen hennes var heiagjeng :) Vi heiet ved første og siste veksling, siden de ikke var så langt fra hverandre. Vi avsluttet dagen med felles middag på italiensk restaurant.

Det var ganske folksomt, men hyggelig :)


Syns- og hørselshemming er ingen hindring, og ingen fikk så masse applaus som dem :)

2 kommentarer:

Anita sa...

Godt å høre at formen er bedre :)
Jeg har så masse halsdrops liggende (fikk nettopp 4 pakker gratis), som aldri blir brukt, så du må bare komme hit å få deg en drops eller to!
I dag kommer mamma for å hjelpe meg med å stryke bunadsskjorten, så da skal hun få servert middag. Skal lage den lakseretten som Therese la ut på bloggen sin, den er så nammenammegod!
Ha en fin 17. mai i morgen snuppa mi :)

Silje sa...

Synes heller du kan komme hit med dem ;)

Håper dere får en herlig 17. mai. Jeg skal prøve å få med meg barnetoget for en gangs skyld, og så skal jeg spise på indisk restaurant med venner senere på dagen.