onsdag 8. desember 2010

Noen bilder

Har ryddet i hele går kveld og i hele kveld. I går var det de store tingene, mens jeg i kveld for det meste har ryddet i esker og papirer. Har fortsatt en eske med småting som må sorteres, og så har jeg noen ting som skal ut på boden, men bortsett fra det begynner det å se veldig bra ut :)

Har hengt opp de tre svart-hvitt-bildene mine, som før hang på den gule (nå hvite) veggen, på kjøkkenveggen, på siden av et bilde som Bergen-Elin har malt (drinkoppskrift på James Bonds favorittdrink, tror jeg).

Den grønne julestjerna/lampeskjermen kjøpte jeg i København. Synes den var skikkelig søt, og så har jeg i tillegg endelig litt farge på den veggen igjen :)











4 kommentarer:

Anita sa...

Hurra, det ble jo kjempebra :D
Bare et lite tips; tror det hadde gjort seg veldig dersom du hadde malt verandadøra :)

Silje sa...

Det var planen, men da må jeg male hele døra, ramma rundt, terskelen og hele vindusramma og -karmen, for alt henger sammen.

Silje sa...

Pluss taklista.

Anita sa...

Joda, men det er fort gjort ;) Bare du får ånden over deg!