torsdag 15. juli 2010

Telefonmaser

Jeg brukte nylig telepriser.no til å regne ut hvilket abonnement som passer best til meg. Etter at jeg har fått ny mobil, regner jeg med jeg kommer til å sende flere SMS og bruke den mer til datatrafikk.

Telepriser mente jeg burde bytte til Ludo Terningkast 6. I dag fikk jeg telefon fra en veldig pågående Tele2-mann som ville ha meg til å fortsette som kunde hos dem. Det ble to lange samtaler (jeg måtte be ham ringe tilbake etter første samtalen fordi jeg ville se litt mer på både Ludo og Tele2 sine priser), men han fikk overtalt meg til slutt. Jeg tror nemlig det kan være en feil på telepriser.no, for det abonnementet jeg skulle ha hos Ludo, koster 189,-/mnd., men på Telepriser kom det opp en mye lavere månedssum.

Jeg var redd for at jeg skulle møte på en like ivrig selger da jeg ringte Ludo, men siden jeg snakket med kundeservice og ikke en selger, var det gjort på 1-2-3 :)

2 kommentarer:

Anita sa...

Så du endte opp med å beholde tele2?

Silje sa...

Ja, siden det virket å være noe feil med telepriser.no. Da jeg la inn mitt (forventede) forbruk, fikk jeg opp litt over 120,-, men abonnementet koster jo 189,- per måned. Det tenkte jeg ikke på.

Får se om jeg blir fornøyd med det nye abonnementet, og hvis ikke, er det ikke noe problem å bytte :)