søndag 5. juli 2009

Fin helg

På fredag spurte Maja om jeg ville komme på middag hos henne, og akkurat da jeg sto og ventet på bussen, var det slutt på finværet for denne gang. Det kom først noen dråper, og det begynte å tordne og lyne. Midt blant de vanlige, "norske" lynene, hvor hele himmelen lyses opp, kom det noen få sikksakklyn som man ser i tegneserier, og jeg klarte å filme et med mobilen :)



Da bussen først kom, begynte det å pøse ned, og på de få 6-7 minuttene det tok å gå fra bussen til Maja, ble jeg søkkvåt (og fikk ikke komme inn før jeg hadde tørket meg ;)).

På lørdag dro vi ned til byen og møtte først Ioana og senere også Mikkel. Kjøpte en søt, blå t-skjorte med en papegøye på. Ville vanligvis aldri tenkt på en sånn topp engang, men den var jo ganske søt :)

Maja skulle sponse meg litt når jeg skulle kjøpe smoothiemaskin, som innflyttingsgave, men hun og Ioana bestemte seg for å betale hele greia! Snakk om flott innflyttingsgave :) Så nå blir det nok masse smoothie framover.

Etterpå dro vi alle opp til meg og grillet i solskinnet.

I dag skal jeg bare slappe av. Har jobbet hver helg/stort sett hver dag siden mai, med TV-teksting. Skulle egentlig gjort det nå også, men den siste episoden er forsinket, og kommer ikke før jeg skal på ferie, så da får jeg ikke tatt den (med mindre den skulle komme i morgen). Har vasket tre maskiner klær, og må fortsatt ta 2-3 til samt ta oppvasken. Hvis jeg orker.

Ingen kommentarer: